مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-21پزشكي

ماسک زدن مهم است یا فاصله اجتماعی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاصفه عباس زاده با تاکید براینکه مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، از حضور در مناطق پرخطر و آلوده خودداری کنند، - متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: ماسک زدن جایگزین رعایت فاصله گذاری فیزیکی نمی شود چرا که در کنار رعایت فاصله اجتماعی باید از ماسک نیز استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاصفه عباس زاده با تاکید براینکه مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، از حضور در مناطق پرخطر و آلوده خودداری کنند، افزود: علاوه براینکه فاصله اجتماعی باید رعایت شود استفاده از ماسک استاندارد نیز باید همراه با حفظ این فاصله انجام شود.

وی اظهار داشت: خواب کافی، خنده کافی، مصرف مایعات و میوه جات کافی نقشی اساسی در تقویت سیستم ایمنی بدن به منظور پیشگیری از کرونا ایفا می کند.

این متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری همچنین با اشاره به تاثیر مهر و محبت در تقویت سیستم ایمنی بدن گفت: در حال حاضر مقالات معتبر علمی در دنیا نیز نشان می دهد، بی توجهی و بی مهری به میزان شدیدی سیستم ایمنی بدن را تضعیف و ابتلا به برخی از بیماری ها نظیر سرطان و سکته قلبی را افزایش می دهد.

به گفته عباس زاده، این عامل بیش از مصرف سموم شناخته شده و انواع بیماری های زمینه ای همچون دیابت می تواند خطر ابتلا به سرطان وسکته قلبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک زدن مهم است یا فاصله اجتماعی؟

ماسک زدن مهم است یا فاصله اجتماعی؟