مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-21پزشكي

42 بیمار مرگ مغزی هرمزگانی به 99 بیمار نیازمند عضو زندگی بخشیدند


رییس واحد اهدای عضو هرمزگان از نجات جان 99 بیمار نیازمند عضو با گذشت و ایثار خانواده 42 بیمار مرگ مغزی طی 4 سال اخیر و از سال 97 تاکنون در هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس واحد اهدای عضو هرمزگان از نجات جان 99 بیمار نیازمند عضو با گذشت و ایثار خانواده 42 بیمار مرگ مغزی طی 4 سال اخیر و از سال 97 تاکنون در هرمزگان خبر داد.

دکتر محمود حسین پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: خانواده 42 بیمار مرگ مغزی در استان از سال 1397 تاکنون رضایت خود را مبنی بر اهدای عضو پیوندی به بیماران نیازمند اعلام و در این امر خداپسندانه شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اهدا عضو امری خداپسندانه است و به خوبی هم در بین خانواده های هرمزگانی جا افتاده است، تصریح کرد: با تلاش بی دریغ سفیران و همکاران واحد اهدای عضو استان خوشبختانه این امر خیر در بین خانواده های هرمزگان کاملا تبیین شده است.

حسین پور اظهار کرد: از آغاز فعالیت واحد اهدای عضو در استان تاکنون 127 بیمار بر اثر حوادث و بیماری دچار مرگ مغزی و کاندید اهدای عضو شدند که از این تعداد 39 بیمار به دلیل عدم رضایت خانواده اهداء صورت نگرفت، 46 بیمار غیر قابل اهداء تشخیص داده شد و 42 بیمار موفق به اهدای عضو و نجات جان بیماران نیازمند عضو شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 بیمار مرگ مغزی هرمزگانی به 99 بیمار نیازمند عضو زندگی بخشیدند

42 بیمار مرگ مغزی هرمزگانی به 99 بیمار نیازمند عضو زندگی بخشیدند