مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-21حوادث

بازداشت 3 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کلات


دادستان عمومی و انقلاب کلات از بازداشت سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی دریکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

- حمید سلطانی دادستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کلات اظهار کرد: در پی اطلاع از وقوع نزاع دسته جمعی دریکی از روستاهای بخش مرکزی کلات، بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری مرتکبین صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلات با اشاره به دستگیری سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی توسط ضابطین، ابراز کرد: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب، سه متهم دستگیرشده با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

وی بابیان اینکه اقدامات بیشتر برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این نزاع ادامه دارد، یادآور شد: بر اساس گزارش های اولیه، ریشه این درگیری و نزاع دسته جمعی اختلاف ملکی بوده است.

سلطانی با تأکید بر اینکه طبق ماده 615 قانون مجازات اسلامی ( تعزیرات 1375) شرکت در نزاع دسته جمعی بسته به نتیجه آن ( صدمه جزیی، نقص عضو یا قتل) مستوجب مجازات حبس بین سه ماه تا سه سال است، بیان کرد: نزاع دسته جمعی علاوه بر نتایج زیانباری که برای طرفین درگیری دارد، موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می شود و از این حیث قانون گذار علاوه بر مجازات دیه برای آن حبس نیز در نظر گرفته است، بنابراین، باوری که در برخی از اذهان وجود دارد که مجازات ایراد صدمه بدنی به دیگری صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کلات

بازداشت 3 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کلات