مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-21اقتصادي

ورود به جامعه 100 میلیونی و سرمایه گذاری گسترده در کسب و کارها


گزارش عملکرد سالیانه همراه اول با تمرکز بر بخش های استراتژیک در حضور صاحبان سهام قرائت و پیشگامی اپراتور اول در حوزه هوشمندسازی با تکیه بر مستندات آماری اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا سرشماره 4030 بخشی از اقدامات بود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین از رشد چندین برابری و بعضا تا 10 برابری استفاده از برنامه های کابردی داخلی خبر داد و گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه سرویس به تقاضای بیش از دو برابری از سمت مشتریان و ایجاد بستر امن برای سازمان ها، موسسات، دانشگاه ها برای برگزاری جلسات و کلاس های مجازی بخشی از کارهایی بود که در این دوران صورت گرفت.

توسعه پلتفرم شاد، بزرگترین اقدام سال گذشته همراه اول اخوان بهابادی توسعه پلتفرم آموزشی شاد با همکاری وزارت آموزش و پرورش که توانسته فعالیت های آموزشی را برای 147 هزار مدرسه فراهم کند را از بزرگترین اقدامات سال گذشته همراه اول عنوان کرد که به کمک امر آموزش در دوران کرونا آمد و اظهار کرد: توفیق داریم حضور بیش از 750 هزار معلم، 147 هزار مدرسه، بیش از 13 میلیون دانش آموز احراز هویت شده و بیش از 124 هزار مدیر را در این پلتفرم داشته باشیم؛ همچنین امکان فعالیت همزمان 2.

7 میلیون نفر روی این پلتفرم فراهم است و بیش از 13 میلیون کاربر فعال هفتگی و بیش از 10 میلیون کاربر فعال روزانه روی این بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به جامعه 100 میلیونی و سرمایه گذاری گسترده در کسب و کارها

ورود به جامعه 100 میلیونی و سرمایه گذاری گسترده در کسب و کارها