مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-21سياسي

درخواست از دستفروشان برای ثبت نام در «سامان بازار»


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: ما می دانیم که کاشی به کاشی قیمت ها فرق می کند و به همین دلیل پیشنهاد دادیم که در طی روز جمع آوری نداشته باشیم و در شبانه روز برای حضور آن ها ساعت تعیین کنیم اما با شیوع کرونا به محدودیت تردد در شهر برخوردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، زهرا نژادبهرام عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره دستگیری سه مامور متجاوز به حقوق شهروند دستفروش در شهرری گفت: در سه سال و نیم گذشته موارد این چنینی نداشتیم چرا که رویکرد مدیریت شهری به ویژه پس از شیوع کرونا با دستفروشان بسیار متفاوت بوده است.

رویکرد مدیریت شهری حمایت از دستفروشان بوده است او ادامه داد: همدلی با دستفروشان یک دستور کار در این دوره مدیریت شهری است و سعی کردیم برای این منظور فضایی را ایجاد کنیم تا در این فضاها هم پروتکل ها رعایت شود و هم دستفروش ها فعالیت داشته باشند.

نژاد بهرام افزود: در سال گذشته در حدود 9 میلیارد تومان برای دستفروشان کمک هزینه تامین و توزیع کردیم و رویکرد مدیریت شهری برخورد اینچنینی با دستفروشان نیست و به شدت با آن مقابله می کند.

او با اشاره به اقدامات منطقه در این ماجرا گفت: شهردار منطقه ضمن اینکه از دستفروشان دلجویی کرده بود، مامورانی که درگیر شده بودند را در اختیار کارگزینی قرار داد و از منطقه خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از دستفروشان برای ثبت نام در «سامان بازار»

درخواست از دستفروشان برای ثبت نام در «سامان بازار»