مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-21سياسي

پیش بینی کاندیدای ریاست جمهوری از رقبای اصلی انتخابات


داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، با ابراز امیدواری از اینکه بجای تکثر شاهد تنوع داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باشیم، گفت: باید هر سلیقه و گرایشی احساس کند نماینده ای میان نامزدهای ریاست جمهوری دارد این موضوع سبب ایجاد همبستگی در جامعه و حضور پرشور مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، زهرا شجاعی در گفت و گو با ایرنا گفت: در یک از دوره های حساس تاریخ هستیم و در این دوره از انتخابات، با ثبت نام داوطلبان مختلف از جریان های سیاسی کشور آرایش دوقطبی دوره های گذشته را نخواهیم داشت.

به نظر می رسد که از یک طرف طیف های مختلف فکری چپ- راست و اصلاح طلب- اصولگرا را داریم و از طرف دیگر به دلیل زیاد بودن تعداد نامزدهای اصولگرا اتفاقاتی در جریان است.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اگر احساس مسوولیت و تکلیف سبب شده تا افراد مختلف در انتخابات حضور داشته باشند ما براساس قانون اساسی و نگاه اصلاح طلبانه این حضور را به فال نیک می گیریم.

شجاعی یادآور شد: تنوع نگرش های مختلف سیاسی سبب می شود در درجه اول احساس تعلق خاطر برای مشارکت در مردم افزایش یابد و در عین حال هم مشاهده کنیم که خواسته مشترک همه جریان های سیاسی بالا بردن میزان مشارکت مردم در درجه اول است چون نرخ مشارکت حداکثری سبب تقویت نظام و به رخ کشیدن اعلام پشتیبانی مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاندیدای ریاست جمهوری از رقبای اصلی انتخابات

پیش بینی کاندیدای ریاست جمهوری از رقبای اصلی انتخابات