مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-21اقتصادي

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان به پژوهش های سیستان و بلوچستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع یک میلیارد و 28 میلیون تومان برای چهار پژوهش کاربردی در استان اختصاص یافته است.

- به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در نخستین نشست کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری سیستان و بلوچستان در سال 1400، اظهار داشت: برگزاری نشست های این کارگروه به صورت ماهیانه مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که برای بخش پژوهش در سیستان و بلوچستان متصور هستیم 2 موضوع مهم در این نشست مطرح شد که ارائه گزارش عملکردی از اعتبارات بند ز تبصره 9 قانون بودجه پارسال مربوط به سهم پژوهش در استان، از آن جمله است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستور کار دوم که حائز اهمیت است افزود: در خصوص بند ح تبصره 9 قانون بودجه سال 99 که در سال 1400 به بند و تبصره 9 تبدیل شده و استفاده از 40 درصد هزینه امور پژوهشی شرکت ها، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است که ظرفیت بسیار خوبی محسوب می شود و دانشگاه ها می توانند از این محل برای امور پژوهشی که در راستای سیاست های آمایش استان هستند عناوین پژوهشی را در جهت حل مشکلات ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان به پژوهش های سیستان و بلوچستان

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان به پژوهش های سیستان و بلوچستان