مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-21سياسي

تشکیل باشگاه هیات علمی علوم پزشکی به منظور رفع دغدغه اساتید


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر رفع دغدغه ها و مشکلات اعضای هیات علمی گفت: برای شنیده شدن صدای اعضای هیات علمی، باشگاه هیات علمی علوم پزشکی تشکیل شده است.

- ، جلسه بررسی مسایل صنفی اعضای هیات علمی علوم پایه پزشکی ،بهداشت و تخصصی با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و نمایندگان صنفی اعضای هیأت علمی علوم پایه وزارت بهداشت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آقای دکتر مهکی به عنوان نماینده این تشکل مسائل مربوط به اعضای هیأت علمی علوم پایه را به صورت دسته بندی شده مطرح کرد و در خصوص مطالبات این قشر به ویژه در خصوص قوانین و آیین نامه های موجود و لزوم بازنگری آنها، حقوق و دریافتی اعضای هیأت علمی، مسایل مربوط به بازنشستگی، امور رفاهی و مسائل دیگر صنفی به ذکر نظرات پرداخت.

در ادامه دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم توجه به نیازها و مطالبات نیروی انسانی درهر سازمان در جهت ارتقاء کیفیت خاطرنشان کرد: تمام تلاش معاونت آموزشی بر رفع دغدغه ها و مشکلات اعضای هیأت علمی بوده و اقدامات خوبی در پیگیری مسایل آنها چه در خصوص افزایش حقوق و مزایای دریافتی و چه مسایل دیگر همچون اصلاح آیین نامه ها انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل باشگاه هیات علمی علوم پزشکی به منظور رفع دغدغه اساتید

تشکیل باشگاه هیات علمی علوم پزشکی به منظور رفع دغدغه اساتید