مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-21اقتصادي

شرایط جدید دورکاری کارکنان در تهران از فردا


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه های دولتی خودداری شود، در عین حال از دورکاری 50 درصدی کارکنان در تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه های دولتی خودداری شود، در عین حال از دورکاری 50 درصدی کارکنان در تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با ایسنا، در تشریح اعمال دورکاری ادارات از فردا (شنبه،یکم خرداد 1400) در استان تهران گفت: بی تردید باید از عادی انگاری کرونا در تمامی دستگاه ها خودداری کنیم.

البته این موضوعی است که همه شهروندان به آن باید توجه داشته باشند تا خدایی نکرده بار دیگر گرفتار خیز جدیدی از این بیماری نشویم.

وی گفت: به حمدالله در حال حاضر همکاری دستگاه های دولتی در رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب است به شکلی که شاهد رعایت بالای 70 درصد فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات هستیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و این موارد حتی بیش از پیش مدنظر پرسنل قرار گیرد.

وی افزود: درحال حاضر تهران در شرایط نارنجی کرونا قرار دارد لذا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از فردا یکم خرداد ماه کارمندان مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید دورکاری کارکنان در تهران از فردا

شرایط جدید دورکاری کارکنان در تهران از فردا