مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-21سياسي

رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی


رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه گاهی در فضای مجازی مطالبی در خصوص تخریب نامزدها و شایعه پراکنی پیرامون آن ها صورت می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و افزایش فعالیت کاندیداها و طرفداران آن ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نباید برخی تصور کنند که در فضای مجازی هر کاری در جهت تخریب افراد می توانند انجام دهند و پلیس فتا با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه گاهی در فضای مجازی مطالبی در خصوص تخریب افراد و شایعه پراکنی صورت می گیرد که در شأن مردم با فرهنگ استان اصفهان نیست، افزود: پلیس با رصد پیوسته فضای مجازی با هر نوع تخلف انتخاباتی به شدت برخورد می کند.

وی ادامه داد: لزوم رعایت اخلاق و حفظ شأن و منزلت و آبروی افراد در هر مکانی به ویژه در فضای مجازی بسیار مهم است که این موضوع در برخی تبلیغات انتخاباتی چندان مد نظر قرار نمی گیرد و متخلفان به راحتی مطالب کذب را منتشر می کنند.

مرتضوی در پایان یاد آور شد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می توانند تخلفات صورت گرفته در خصوص انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی