مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-21سياسي

مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی تقویت خودباوری مردم است


معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقصد ما برای فعالیت های جهادی این است که قرار است حلقه میانی باشیم تا مردم را به این باور برسانیم که خودتان می توانید کارها را انجام دهید و ما مأموریت میان تخصصی داریم که امت را به امامت برسانیم .

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام روح الله حریزاوی پیش از ظهر امروز در اختتامیه نشست ملی جریان های حلقه های میانی که در مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: چند نکته مطرح می کنم که نکته اول جایگاه حلقه های میانی است و این نشست دومین سالگرد ارائه این نظریه به صورت رسمی از سوی رهبری برگزار می شود.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات هستیم؟ قرار است گازرسانی کنیم مگر ما وزارت انرژی هستیم؟  ما حلقه میانی هستیم که قرار است مردم را به این باور برسانیم که خودتان می توانید کارها را انجام دهید و ما مأموریت میان تخصصی داریم که امت را به امامت برسانیم و معطل جناح ها و سیاسیون نمانیم.

حریزاوی با اشاره به اینکه مشکل ما با احزاب است، گفت: هر دو رهبر انقلاب که زیر بار حزب نرفتند از وقتی حزب جمهوری به روشنفکران غرب زده افتاد منحل شد و حزب موردنظر اسلام حزب موردنظر علوم سیاسی غرب نیست و رهبری گفتند اسلام برای خودش سیاست و اقتصاد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی تقویت خودباوری مردم است

مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی تقویت خودباوری مردم است