مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-21سياسي

میدان انتخابات همانند فتح خرمشهر است/ حمایت از مقاومت مردم غزه


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر حضور پرشور در پای صندوق های رای گفت: میدان انتخابات نیز نوعی فتح خرمشهر محسوب می شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری که با رعایت پروتکل های بهداشتی ودر فضای باز برگزار شد، با محکوم کردن تخریب قبور ائمه اطهار در بقیع آن را ناشی از تفکر جریان تکفیری دانست و اظهار داشت: این اقدام توهین و جسارت به ائمه اطهار (ع) بوده وبرای عالم اسلام یک مصیبت به شمار می رود و ما بیزاری و تالم را از این جریانات و جریان تکفیری را اعلام می کنیم.

وی با گرامیداشت شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات عبدالعظیم حسنی و روز اهدای عضو اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از بیماران به دلیل نداشتن عضو برای اهدا از بین می روند و با ترویج فرهنگ اهدای عضو، بیماران زیادی نجات می یابند.

آیت الله لایینی با تاکید بر بهینه سازی الگوی مصرف و صرفه جویی یادآور شد: امسال میزان بارندگی ها کم بوده و در برق و آب با کمبود روبرو هستیم و باید صرفه جویی لازم را برای جلوگیری از خاموشی و قطعی برق و آب را در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه ساری سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر را گرامی داشت و گفت: طبق فرمایش حضرت امام راحل نباید فتح وپیروزی معجزه آسای خرمشهر را از یاد ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان انتخابات همانند فتح خرمشهر است/ حمایت از مقاومت مردم غزه

میدان انتخابات همانند فتح خرمشهر است/ حمایت از مقاومت مردم غزه