مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-21سياسي

مردم ایران الگوی آزادی خواهان دنیا برای مقابله با جبهه استکبارند


ایرانیان محور مقاومت در منطقه بوده و به خوبی این نقش را ایفا می کنند و این مهم را در حمایت از مردم فلسطین عملی کرده اند.

- ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تجمع ضد صهیونیستی اظهار کرد: این حضور دشمن شکن نشان داد که مردم ایران در دفاع از مظلومین و مستضعفین دنیا در خط مقدم ایستاده اند.

وی افزود: از چهار دهه پیش تاکنون همواره ملت مسلمان ایران حامی مردم مظلوم فلسطین بوده اند و طی چند روز اخیر نیز با وجود سکوت بسیاری از مدعیان حقوق بشر باز هم شاهد خروش ملت حق طلب ایران بودیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بدون شک مردم ایران جایگاه محوری و الگویی را در منطقه داشته و محور مقاومت در برابر مستکبرین و صهیونیست ها هستند.

ماموستا رستمی همه مسلمانان جهان را برای پیوستن به محور عزتمند مقاومت در منطقه دعوت کرد و گفت: نابودی رژیم صهیونسیتی تنها راه پایان دادن به مشکلات منطقه است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های این هفته بر توجه ویژه نمازگزاران برای جاری ساختن احکام و دستورات الهی در جامعه تاکید کرد و گفت: سلامت جامعه در گرو سلامت فردی بوده و با تقویت معنویت در جامعه می توان بسیاری از آسیب ها را کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران الگوی آزادی خواهان دنیا برای مقابله با جبهه استکبارند

مردم ایران الگوی آزادی خواهان دنیا برای مقابله با جبهه استکبارند