مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-21سياسي

انتخاب غلط مشکلات کشور را تداوم می بخشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: کمتر از یک ماه به انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری باقی مانده است که می طلبد مردم با حضوری آگاهانه در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در هشت سال گذشته کشور با چالش ها و مشکلات بسیاری مواجه شد، باید در انتخابات پیشرو به درستی رای دهیم تا دوباره مشکلات جدیدی را برای کشور رقم نزنیم.

امام جمعه اراک با تاکید بر لزوم دقت در انتخاب گزینه اصلح برای ریاست جمهوری گفت: انتخاب غلط مشکلات  کشور  را تداوم می بخشد، اشتباه بزرگ این است که با صندوق های رای قهر کنیم، قهر با صندوق ها نه تنها چاره کار نیست، بلکه بر مشکلات خواهد افزود، بدون شک برگزاری انتخابات با شکوه نشان دهنده حماسه عزت اقتدار و شرف ملت ایران است که جز با حضوری گسترده محقق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم نباید فریب سیاست بازی های نامزدها را بخورند، هوشیاری در این شرایط بسیار مهم است، دولت آینده باید در رفع مشکلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی همه ظرفیت و توان را به کار گیرد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی، خصوصی سازی های اصولی و اشتغال پایدار برای جوانان از مهم ترین خواسته مردم از دولت آینده است، گفت: همه باید دست به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب غلط مشکلات کشور را تداوم می بخشد

انتخاب غلط مشکلات کشور را تداوم می بخشد