مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-21سياسي

شاخصه های دولت انقلابی برای مردم تبیین و تشریح شود


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه راهکار حل مشکلات کشور به فرموده رهبری روی کار آمدن دولت انقلابی است، گفت: شاخصه های دولت انقلابی برای مردم تبیین و تشریح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با گرامیداشت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست فرقه ضاله وهابیت، تفکرات سلفی را باطل و بر هم زننده اتحاد مسلمین دانست و گفت: اقدامات جنایتکارانه وهابیت و تفکرات سلفی لکه ننگی است که همیشه بر پیشانی مسلمین می ماند.

امام جمعه اسالم با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی در نبرد 11 روزه غزه، گفت: امروز این جبهه مقاومت است که معادلات فلسطین را تعیین می کند و رژیم صهیونیستی این بار در چند عرصه مختلف نظامی، امنیتی، رسانه ای و بین المللی شکست خورد و اوج گیری اعتراضات داخلی مهر پایانی بر جنایات این رژیم جعلی خواهد بود.

وی در ادامه به موضوع انتشار نامه سرگشاده ائمه جمعه جمهوری اسلامی به ائمه جمعه جهان اسلام اشاره و عنوان کرد: نماز جمعه بر اساس رسالت ذاتی خود که یاور مظلومان و مستضعفان عالم خواهد بود در حمایت از فلسطین ائمه جمعه جهان اسلام را به یاری فراخواند که همچنان همگی فلسطین را به عنوان مسأله اول جهان اسلام بدانند و از آرمان های قدس شریف حمایت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخصه های دولت انقلابی برای مردم تبیین و تشریح شود

شاخصه های دولت انقلابی برای مردم تبیین و تشریح شود