مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-21سياسي

مسؤولان برای پیشرفت اقتصاد کشور تلاش کنند


ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب یکی از خصوصیات اصلی مسؤولان باید باشد، مسؤولان باید به مانند شمع برای روشنایی اقتصاد کشور تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب توحیدی است، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب نسل جوان باید کارهای بزرگ و باعظمتی انجام دهند تا شاخ و برگ انقلاب در جهان تنیده تر شود.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: رساندن پرچم اسلام به دست امام زمان(عج) یکی از اهداف بزرگ این انقلاب است، در کشور برخی مسؤولان به دنبال بزرگ کردن و شهرت خود هستند نه به فکر تأمین معیشت و رونق اقتصاد تا مردم در رفاه زندگی کنند که این به مفهوم پیمودن مسیر انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه تفکر برخی مسؤولان با اهداف اصلی انقلاب 180 درجه تفاوت دارد، گفت: ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب یکی از خصوصیات اصلی مسؤولان باید باشد، مسؤولان باید به مانند شمع برای روشنایی اقتصاد کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه سوم خرداد ماه مصادف با آزادی خرمشهر بوده و خرمشهر جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است، مطرح کرد: امروز پیروزی مردم مظلوم غزه در مقابل صهیونیست ها مدیون استقامت ملت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای پیشرفت اقتصاد کشور تلاش کنند

مسؤولان برای پیشرفت اقتصاد کشور تلاش کنند