مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-21سياسي

هوشیاری امروز شورای نگهبان جبران کوتاهی ادوار گذشته


تأیید بی صلاحیت ها به صورت قپانی و مسامحه در بحث شوراهای اسلامی آبروریزی های کوچک و بزرگ را در پی داشته که به لطف خدا امروز هوشیاری و قاطعیت شورای نگهبان قطعاً جبران کننده کوتاهی های گذشته خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: در ادوار گذشته ثبت نام مجلس و ریاست جمهوری متأسفانه جریان های نااهل و نامحرم با طراحی شیطنت آمیز و گرفتن قیافه حق به جانب، با علم به عدم صلاحیت خود ثبت نام کردند و با سهل انگاری یا اغفال شورای نگهبان به مناصب ناحق رسیده و آسیب های جبران ناپذیر به نظام زدند.

امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: به لطف خدا هوشیاری و قاطعیت امروز شورای نگهبان قطعاً جبران کننده کوتاهی های گذشته است؛ زیرا ملت انتظار دارند که حرکت شورا بر مسیر رعایت مُرّ قانون و بدون هرگونه ملاحظات سیاسی و توقعات زیاده خواهانه چهره های سیاسی بوده و دیگر به مرحله مصلحت اندیشی بازنگردد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان نباید به کف شرایط و صلاحیت حداقلی و حسن سابقه در منصب اجرایی اکتفا کند؛ بلکه مدیریت قوی، کارآمد، انقلابی، ولایت پذیری، شجاعت، ظلم ستیز و فساد گریزی را ملاک تأیید خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری امروز شورای نگهبان جبران کوتاهی ادوار گذشته

هوشیاری امروز شورای نگهبان جبران کوتاهی ادوار گذشته