مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-21بين الملل

حمله صهیونیست ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از پیروزی مقاومت فلسطین و ورود هزاران تن از شهروندان فلسطینی به مسجد الاقصی برای برگزاری نماز جمعه، - همزمان با ورود هزاران تن از مردم فلسطین به مسجدالاقصی، منابع خبری گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با ورود ناگهانی به مسجد به سمت شهروندان فلسطینی گلوله پلاستیکی شلیک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از پیروزی مقاومت فلسطین و ورود هزاران تن از شهروندان فلسطینی به مسجد الاقصی برای برگزاری نماز جمعه، رسانه ها، امروز (جمعه)، خبر دادند که نظامیان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی با فلسطینیان درگیر شده اند.

پایگاه خبری فلسطین الان در این خصوص گزارش داد که نظامیان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی و پرتاب بمب های صوتی به سمت نماز گزاران گلوله پلاستیکی شلیک کردند.

خبرنگار شبکه ترکیه ای تی آرتی در فلسطین گزارش داد که همزمان با خروج مردم فلسطین از مسجدالاقصی پس از برپایی نماز جمعه، نظامیان صهیونیست به سمت آن ها بمب صوتی پرتاب کردند.

شبکه الجزیره مباشر هم گزارش داد که نظامیان صهیونیست پس از یورش به مسجدالاقصی از گازاشک آور برای متفرق کردن مردم استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله صهیونیست ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی

حمله صهیونیست ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی