مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-21اقتصادي

بیش از 400 میلیارد ریال پروژه در خرمشهر کلنگ زنی و افتتاح می شود


بیش از 400 میلیارد ریال پروژه خدماتی و عمرانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

- خرمشهر- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: بیش از 400 میلیارد ریال پروژه خدماتی و عمرانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، اظهار کرد: در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر 43 برنامه شاخص پیش بینی شده که از جمله این برنامه ها آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه ملی چهار بانده کردن جاده خرمشهر به اهواز با اعتباری به میزان سه هزار میلیارد ریال و با حضور مقامات استانی و شهرستانی است.

وی بیان کرد: این پروژه با قراردادی سه جانبه میان دولت، سازمان منطقه آزاد اروند، وزارت راه و شهرسازی ظرف مدت سه سال و به طول 120 کیلومتر اجرایی شود؛ همچنین این پروژه در مرحله نخست به طول 20 کیلومتر و با اعتباری 300 میلیارد ریال به مدت 30 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار خرمشهر، از آغاز به کار پروژه احداث بزرگ ترین مجتمع فرهنگی، تجاری و اداری خرمشهر به عنوان دیگر پروژه مهم خبر داد و افزود: عملیات ساخت بزرگ ترین مجتمع فرهنگی، تجاری و اداری خرمشهر با همکاری بنیاد مستضعفان و مشارکت بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 میلیارد ریال پروژه در خرمشهر کلنگ زنی و افتتاح می شود

بیش از 400 میلیارد ریال پروژه در خرمشهر کلنگ زنی و افتتاح می شود