مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-21سياسي

امام جمعه کرج: امروز اسراییل به بدترین وضع دچار است


امروز اسراییلی که دو سال است نتوانسته برای خودش دولت تشکیل دهد بعد از خرابکاری های نطنز به خوبی این را فهمیده است که اگر یکی بزند مستقیم و غیرمستقیم 10 تا می خورد.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: امروز اسراییلی که دو سال است نتوانسته برای خودش دولت تشکیل دهد بعد از خرابکاری های نطنز به خوبی این را فهمیده است که اگر یکی بزند مستقیم و غیرمستقیم 10 تا می خورد.

موشک های مقاومت که هنوز از همه ی نمونه ها، رونمایی نکرده است کابوسی را برای اسراییل درست کرده که از ترس مردن زودتر می میرند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 31 اردیبهشت کرج با اشاره به سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال 1361 بعد از 578 روز اشغال، گفت: این پیروزی درس های بزرگی به ما داده است و آن اینکه اگر دشمن از همه جهت قوی و نیرومند باشد، با عده و عده و استحکامات چندمنظوره باشد و محاصره اقتصادی و جنایات متعدد کرده باشد، باز در مقابل کسانی که تکیه گاهی جز خدا ندارند و برای آرمانی بلند قیام کرده اند، تاب مقاومت ندارند که غنیمت بجای مانده و اسرای فراوان این عملیات گواه مطلب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه به بازخوانی بیانات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در این رابطه پرداخت و گفت: حضرت امام (ره) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: امروز اسراییل به بدترین وضع دچار است

امام جمعه کرج: امروز اسراییل به بدترین وضع دچار است