مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-21اقتصادي

عملیات احداث فاز اول موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی امسال آغاز می شود


مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سال جاری خبر داد.

- سرهنگ فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با ذکر اینکه این پروژه از سال 90 در بودجه ردیف اعتباری ملی استانی دارد که البته مبالغ اختصاص یافته تا سال گذشته در حد باز ماندن این ردیف اعتباری بوده است، گفت: در بودجه سال گذشته یک میلیارد تومان برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان دیده شده بود و در بودجه 1400 هم 3/5 میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده که این مبالغ از محل اعتبارات ملی است.

وی افزود: استاندار سابق خراسان جنوبی هم برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه یک میلیارد تومان اختصاص  داد و در دیداری هم که با رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور داشتیم و پیرو صحبت های استاندار خراسان جنوبی، 1/5 میلیارد تومان هم از سوی سردار کارگر برای این پروژه تخصیص داده شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مبلغ 3 میلیارد تومان در حساب داریم و مابقی مبالغ روی کاغذ است که امیدواریم در اسر ع وقت محقق شود.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، استاندار خراسان جنوبی به عنوان مسئول هماهنگی برای پیگیری اجرای پروژه احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث فاز اول موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی امسال آغاز می شود

عملیات احداث فاز اول موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی امسال آغاز می شود