مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-21بين الملل

تولد نسل جدیدی از معترضان حامی فلسطین در آمریکا


یک روزنامه انگلیسی از شکل گیری نسل جدیدی از معترضان حامی فلسطین در آمریکا خبر داده و این را یک «تغییر اساسی» توصیف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه انگلیسی در یک مطلب تحلیلی به ظهور نسل جدیدی از صداهای حامی فلسطین در جامعه آمریکا اشاره کرده و آن را تغییری اساسی در این کشور توصیف کرده است.

  روزنامه گاردین تصریح کرده اقدام جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در جلوگیری از صدور بیانیه شورای امنیت یا عدم مطالبه گری او از اسراییل برای وقوع آتش بس تفاوتی با آنچه روسای جمهور سابق آمریکا انجام می دادند ندارد اما لطمات سیاسی که او بابت انجام این اقدامات متحمل شده بیشتر از آن چیزی است که چند سال پیش انتظار می رغت.

  روزنامه گاردین ورود نسل جدیدی از سیاستمداران مانند رشیده طلیب ، سیاستمدار فلسطینی-آمریکایی به کنگره آمریکا و گره خوردن اعتراضات جنبش زندگی سیاه پوستان مهم است با اعتراضات مردم فلسطین را از جمله عواملی دانسته که باعث بروز این تغییرات محسوس د رجامعه آمریکا شده است.

   روزنامه گاردین با یادآوری اینکه مخالفت بایدن با سیاست های نژادپرستانه ترامپ موجب پیروزی او در انتخابات نوامبر گذشته شده، نوشته این بار همین جنبش های ضد نژادپرستی می توانند ضربه ای کاری به بایدن وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نسل جدیدی از معترضان حامی فلسطین در آمریکا

تولد نسل جدیدی از معترضان حامی فلسطین در آمریکا