مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-21ورزشي

اولین جلسه مشترک هیئت های ورزشی هرمزگان برگزارشد


اولین جلسه مشترک هیئت های ورزشی هرمزگان درسال جاری به ریاست امیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان و با حضور شورای معاونان و جمعی از روسای هیئت های ورزشی استان درسالن جلسات اداره کل برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اولین جلسه مشترک هیئت های ورزشی استان درسالجاری به ریاست امیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان و باحضور شورای معاونین و جمعی از روسای هیئت های ورزشی استان ( کشتی، تکواندو، دو ومیدانی،قایقرانی،دوچرخه سواری،تنیس روی میز، جودو، ژیمناستیک، بوکس،کوهنوردی) با محوریت آمادگی رشته های ورزشی جهت شرکت در المپیاد استعدادهای برتر کشور، درسالن جلسات اداره کل برگزارشد.

محمودرضاامیاری در این جلسه ضمن قدردانی از روسای هیات های ورزشی و تلاش و زحمات هییت های ورزشی   در شرایط کرونایی اظهار داشت:  اداره کل ورزش و جوانان دراجرای برنامه های آموزشی، همگانی، قهرمانی و همه فعالیت های ورزشی با همکاری و مشارکت هیات های استان و شهرستان ها و ادارات ورزش وجوانان شهرستان های استان انجام  داده است که نقطه عطفی در رشد و پیشرفت جایگاه ورزش استان در کشوراست.

وی افزود: در شرایط کنونی که جامعه با ویروس کویید19 درگیر است و از طرفی  با محدودیت هایی که برای انجام فعالیت های ورزشی مواجه هستیم ولی باز هم شاهد موفقیت های ورزشکاران استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه مشترک هیئت های ورزشی هرمزگان برگزارشد

اولین جلسه مشترک هیئت های ورزشی هرمزگان برگزارشد