مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-21اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای ورودی تهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به تردد خودروها در ایام پایانی هفته اعلام کرد: ترافیک در بیشتر مسیرهای ورودی تهران پرحجم تا نیمه سنگین است.

عادل مصدقی شامگاه جمعه در این باره به ایرنا گفت: بر اساس مشاهدات به عمل آمده از طریق تصاویر زنده دوربین های نظارت تصویری و خروجی سامانه های هوشمند تردد شمار جاده ای و گزارش های راهداری جاده ای در حال حاضر در محورهای استان شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی افزود: در گردنه قوچک محور تهران- لواسان، آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول به سمت پل شهید کاظمی، محور تهران - ساوه در محدوده عوارضی اول، محور تهران - شهریار چیتگر محدوده پل کفش ملی، آزادراه تهران - کرج محدوده ایران خودرو ترافیک پرحجم تا نیمه سنگین است.

به گفته وی، در محدوده جاده قدیم تهران - جاجرود به سمت بومهن در محدوده جاجرود و ورودی شهر تهران به سمت جاده قدیم و محدوده گیلاوند به سمت فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس نیز ترافیک نیمه سنگین است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در 2 روز گذشته سه شنبه 29 اردیبهشت ماه آزادراه تهران - کرج با 206 هزار و 130 تردد بیشترین و محور آزادراه تهران- شمال با 8 هزار و 484 تردد کم ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند که این ترددها در مقایسه با روز گذشته 29 اردیبهشت ماه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای ورودی تهران

ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای ورودی تهران