مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-21ورزشي

والیبالیست های کردستانی ظرفیت حضور در تیم ملی نوجوانان را دارند


سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در سال 1401 گفت: شرایط فیزیکی والیبالیست های نوجوان کردستانی خوب است و به احتمال زیاد از این دیار هم تعدادی به اردو دعوت خواهند شد.

- ایسنا/کردستان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در سال 1401 گفت: شرایط فیزیکی والیبالیست های نوجوان کردستانی خوب است و به احتمال زیاد از این دیار هم تعدادی به اردو دعوت خواهند شد.

محمد وکیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده به دلیل بیماری کرونا در کشور این تصمیم گرفته شده است که برای ارزیابی بازیکن های منتخب تیم ملی به استان ها سفر کنیم و از بازیکنان تست لازم را بگیریم.

وی با بیان اینکه در این اردو متولدین 11/10/83 حضور دارند، گفت: بازیکنانی که امروز در این تست حضور دارند قبلا توسط هیات والیبال استان صحت سنجی و در سایت فدراسیون ثبت نام شده اند و ما نیز امروز این افراد را از لحاظ فنی و پیکر شناسی مورد تست قرار می دهیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در سال 1401 با اشاره به اینکه تا کنون نیمی از کشور را مورد ارزیابی قرار داده ایم، بیان کرد: تست گیری استان ها تا اواسط خرداد تمام خواهد شد و از اواسط تیر ماه 1400 بازیکنانی که شرایط لازم را جهت حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان دارند دعوت به عمل خواهیم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست های کردستانی ظرفیت حضور در تیم ملی نوجوانان را دارند

والیبالیست های کردستانی ظرفیت حضور در تیم ملی نوجوانان را دارند