مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-05-21سياسي

صنعاء: مقاومت فلسطین توطئه آمریکا را شکست داد


رییس دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه مقاومت غزه توطئه آمریکایی وطن و دشمن جایگزین را ناکام گذاشت، گفت که امت اسلامی نصرت الهی پیروزی فلسطین را انگیزه ای برای ادامه مسیر آزادسازی قدس قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی ثابت قدمان محکم تر شده و آنهایی هم از امت اسلامی که اشتباه فکر می کنند در مواضع و سیاست های خود تجدید نظر کنند.

المشاط با تاکید بر اینکه رژیم دشمن در نبرد شمشیر قدس به واقع طعم تلخ ذلت را چشید گفت: در این جنگ، ناکامی دشمن در برابر مقاومت و همبستگی ملت فلسطین و ضربات موشکی مقاومت نشان داده شد و غزه هم ثابت کرد که سپر دفاع از قدس و مسجد الاقصی است.

او تاکید کرد: پیروزی فلسطین توکل امت اسلامی به پروردگار و اتکای به نفس آنها را تقویت کرد و امت اسلامی باید این نصرت الهی را انگیزه ای برای ادامه مسیر حرکت به سمت قدس قرار دهد.

رییس دولت نجات ملی یمن ضمن تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین گفت: مواضع افتخار آمیز ملت یمن در حمایت از فلسطین و ملت شریف آن هم ستودنی است.

المشاط ضمن درخواست از عربستان در مقام رهبری ائتلاف  متجاوز عربی علیه یمن برای رفع محاصره ملت یمن و ورود جدی به مذاکرات برای توقف جنگ نظامی و اقتصادی و پایان دادن به وجود نظامی در خاک و آب یمن گفت:ما به سازمان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: مقاومت فلسطین توطئه آمریکا را شکست داد

صنعاء: مقاومت فلسطین توطئه آمریکا را شکست داد