مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 21:552021-05-21بين الملل

درخواست رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی


گروهی از نماینده های کنگره آمریکا پس از برقراری آتش بس در غزه خواستار رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی و قطع کمک های مالی به این رژیم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در آمریکا گروهی از نماینده های کنگره پس از برقراری آتش بس در غزه خواستار رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی و قطع کمک های مالی به این رژیم شده اند.

ایلهان عمر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و از منتقدان رژیم صهیونیستی در پیامی توییتری نوشت: باید شکرگزار باشیم که آتش بس مانع از کشته شدن تعداد بیشتری از کودکان و غیرنظامیان می شود .

این قانون گذار آمریکایی افزود: اما اکنون چه می شود؟ به پاسخگویی در برابر تک تک جنایات جنگی نیاز داریم و باید تنزل دادن جنایت علیه بشریت در حالی که کاری برای خاتمه دادن به اشغالگری صورت نمی گیرد متوقف شود .

علاوه بر او، رشیده طلیب عضو فلسطینی الأصل مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توییتری نوشت: آتش بس لازم است، اما به تن هایی موجب به دست آمدن آزادی، عدالت و برابری برای همه کسانی که تحت آپارتاید اسراییل زندگی می کنند نخواهد شد .

او در ادامه نوشت: ایالات متحده باید کمک های مالی [به اسراییل]را به رعایت حقوق بشر مشروط کند و اگر این شرایط محقق نشد کمک ها قطع شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی

درخواست رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی