مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 02:052021-05-21اقتصادي

آغاز طرح سنجش بینایی کودکان 3تا 6 سال در سمنان


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به آغاز طرح سنجش بینایی کودکان سه تا 6 سال در این استان گفت: سال گذشته، سنجش بینایی بیش از 16 هزار کودک در استان سمنان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، طرح کشور برای استان سمنان 10 هزار کودک بود که با همراهی و تلاش کارشناسان مراکز دولتی و غیردولتی توانستیم بیش از 16 هزار کودک را مورد سنجش بینایی قرار دهیم که از این تعداد 800 کودک مشکوک به تنبلی چشم بودند که به مراکز درمانی ارجاع داده شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در اجرای این طرح در سال گذشته توسط اداره کل بهزیستی استان مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار تخصیص و هزینه شده است و انتظار می رود با آغاز واکسیناسیون کرونا و استقبال جامعه هدف این طرح و تلاش همکاران و همراهی شرکای اجتماعی بهزیستی در پایگاه های ثابت بتوانیم از 30 هزار کودک مشمول این طرح در استان به عدد 20 هزار کودک برسیم.

ایزدپور تصریح کرد: با آغاز این طرح در استان 9 پایگاه ثابت سنجش بینایی در استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل سازمان بهزیستی کشور امسال نیز این طرح با استفاده از دستگاه اپتیک پلاس انجام و پایگاه ها مجاز به استفاده از ای چارت نیستند و والدین با مراجعه به پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش بینایی کودکان 3تا 6 سال در سمنان

آغاز طرح سنجش بینایی کودکان 3تا 6 سال در سمنان