مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 02:502021-05-21اقتصادي

صرفه جویی نکردن مساوی با خاموشی/ ماینرها تراز انرژی را به هم می زنند


مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق برای گذار از تابستان تاکید کرد.

- محمد سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت خاموشی های تابستان شمال استان کرمان گفت: همواره در تابستان ها مصرف برق افزایش پیدا می کند اما اگر همراهی مردم در مدیریت مصرف را داشته باشیم، امسال هیچ گونه خاموشی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از اکنون نمی توان برای تابستان پیش بینی کرد که چه اتفاقی رخ می دهد و مقداری غیرعلمی است، اظهار کرد: باید همه ظرفیت های خود را برای صرفه جویی و مصرف بهینه برق به کار بگیریم و خاموشی ها به وضعیت مصرف مردم و تولید نیروگاه ها بستگی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ادامه داد: اگر مجبور به مدیریت اضطراری در شرایط خاص بودیم قطعا از طریق سایت اطلاع رسان شرکت توزیع برق شمال استان کرمان و اپلیکیشن برق من به مشترکین اطلاع رسانی می شود.

وی از اجرای برنامه های پیشگیرانه برای خاموشی های استان از روز گذشته(31 اردیبهشت ماه) به صورت رسمی و با حساسیت بیشتر خبر داد و اظهار کرد: تفاهمنامه هایی با صنایع و کشاورزان برای کاهش مصرف برق در تابستان امسال داریم و همچنین ادارات ملزم هستند 50 درصد مصرف برق مدت مشابه سال قبل در ساعات اداری و 10 درصد مصرف برق در ساعات بعد از وقت اداری داشته باشند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی نکردن مساوی با خاموشی/ ماینرها تراز انرژی را به هم می زنند

صرفه جویی نکردن مساوی با خاموشی/ ماینرها تراز انرژی را به هم می زنند