مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-22حوادث

وقوع زلزله 4/3 ریشتری بامداد امروز در منطقه شویشه شهرستان سنندج


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به وقوع زلزله 4/3 ریشتری بامداد امروز در منطقه شویشه شهرستان سنندج گفت: در حال حاضر 8 تیم عملیاتی در 4 شهرستان سروآباد، - ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به وقوع زلزله 4/3 ریشتری بامداد امروز در منطقه شویشه شهرستان سنندج گفت: در حال حاضر 8 تیم عملیاتی در 4 شهرستان سروآباد، مریوان، سنندج و کامیاران در آماده باش کامل هستند.

پیام جلالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام وقوع زلزله در منطقه ی شویشه، با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کردستان 2 تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه زلزله بامداد امروز خسارات جانی و مالی در پی نداشته است اما با این وجود تیم های عملیاتی هلال احمر در آماده باش می باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تاکید کرد: طی یکماه گذشته این دومین زلزله ای است که در این منطقه به وقوع می پیوندد و لازم است که هموطنان در این منطقه با رعایت اصول ایمنی مواجهه با زلزله را رعایت کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی توان زمان و مکان وقوع زلزله را پیش بینی کرد اما می توان با انجام یک سری اقدامات پیشگیرانه، آسیب های احتمالی وقوع زلزله را به حداقل رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع زلزله 4/3 ریشتری بامداد امروز در منطقه شویشه شهرستان سنندج

وقوع زلزله 4/3 ریشتری بامداد امروز در منطقه شویشه شهرستان سنندج