مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-22حوادث

8 تیم عملیاتی هلال احمر کردستان در آماده باش کامل هستند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: درپی وقوع زلزله 4/3 ریشتری بامداد امروز در منطقه شویشه شهرستان سنندج 8 تیم عملیاتی در آماده باش کامل هستند.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ،  با اشاره به وقوع زلزله ی 4/3 ریشتری بامداد امروز در منطقه شویشه شهرستان سنندج اظهار کرد: در حال حاضر 8 تیم عملیاتی در 4 شهرستان سروآباد، مریوان، سنندج و کامیاران در آماده باش کامل هستند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام وقوع زلزله در منطقه شویشه، با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کردستان 2 تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان  تصریح کرد: زلزله بامداد امروز خسارات جانی و مالی در پی نداشته است اما با این وجود تیم های عملیاتی هلال احمر در آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: طی یک ماه گذشته این دومین زلزله ای است که در این منطقه به وقوع می پیوندد و لازم است که هموطنان مان در این منطقه با رعایت اصول ایمنی مواجهه با زلزله را رعایت کنند.

جلالی خاطر نشان کرد: به هیچ وجه نمی توان زمان و مکان وقوع زلزله را پیش بینی کرد، اما می توان با انجام یک سری اقدامات پیشگیرانه، آسیب های احتمالی وقوع زلزله را به حداقل رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 تیم عملیاتی هلال احمر کردستان در آماده باش کامل هستند

8 تیم عملیاتی هلال احمر کردستان در آماده باش کامل هستند