مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-22سياسي

امکان درخواست گواهی عدم سوء پیشینه با تلفن همراه


معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به طراحی و راه اندازی نرم افزار موبایلی «عدالت همراه»، گفت: این نرم افزار برای تسهیل امور حقوقی و قضایی آحاد جامعه بسیار کاربردی و راهگشاست.

- ایسنا/یزد معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به طراحی و راه اندازی نرم افزار موبایلی عدالت همراه ، گفت: این نرم افزار برای تسهیل امور حقوقی و قضایی آحاد جامعه بسیار کاربردی و راهگشاست.

سعیدرضا پارساییان در این رابطه افزود: قوه قضاییه در راستای تسهیل دسترسی عموم مردم به خدمات قضایی و سرعت بخشی رسیدگی به امور قضایی، اقدام به طراحی و ارائه نرم افزار تلفن همراه به نام عدالت همراه کرده که برخی از خدمات دادگستری ها از طریق این برنامه ارائه می شود.

وی اظهار کرد: امکان مشاهده و جستجوی ابلاغیه های قضایی به صورت الکترونیک یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار کاربردی است.

این مقام قضایی، اطلاع رسانی پرونده های مختومه و جریانی را یکی دیگر از امکانات این نرم افزار ذکر و بیان کرد: علاوه بر ابلاغ الکترونیک و امکان پیگیری پرونده های قضایی، نوبت دهی مراجع قضایی در کلیه شعب طراحی شده است و با تعریف علت مراجعه، به افراد اعلام می شود که چه مدارکی را هنگام حضور در محاکم قضایی باید همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان درخواست گواهی عدم سوء پیشینه با تلفن همراه

امکان درخواست گواهی عدم سوء پیشینه با تلفن همراه