مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:402021-05-22فرهنگي

بابک خرمدین و سرنوشت محتوم یک اسم به روایت شهرام مکری


شهرام مکری تعریف می کند که چند سال قبل وقتی از پله های سالن برج میلاد در جشنواره فجر پایین می آمده جوانی جلوی کیانوش عیاری را گرفته و با صدای بلند پرسیده که «خانه پدری» در کجا اتفاق می افتد؟ در ایران؟! و حالا وقتی فاجعه «بابک خرمدین» را می شنویم ، - شهرام مکری تعریف می کند که چند سال قبل وقتی از پله های سالن برج میلاد در جشنواره فجر پایین می آمده جوانی جلوی کیانوش عیاری را گرفته و با صدای بلند پرسیده که خانه پدری در کجا اتفاق می افتد؟ در ایران؟! و حالا وقتی فاجعه بابک خرمدین را می شنویم ، باید بدانیم آنچه را به کُنج انداختیم همین قدر نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرای قتل هولناک بابک خرمدین و اعتراف پدر و مادرش به قتل، شوک بزرگی را به همه وارد کرد و در این بین جایگاه شغلی مقتول به عنوان یک کارگران سینما، گستره بیشتری از مردم را درگیر این ماجرا کرد.

اگرچه حادثه های این چنینی در یکی دو سال اخیر کم نبوده و یکی از خبرسازترین آن ها هم قتل رومینا به دست پدرش بود، اما انگار هر سال که می گذرد فاجعه ای بزرگتر رخ می دهد.

در اتفاق های تلخ قبلی خیلی از چهره های آشنا از جمله اهالی سینما به صورت رسمی یا غیررسمی واکنش هایی نشان می دادند ولی این بار ماجرا برای سینمایی ها حسی دردناک تر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابک خرمدین و سرنوشت محتوم یک اسم به روایت شهرام مکری

بابک خرمدین و سرنوشت محتوم یک اسم به روایت شهرام مکری