مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-22سياسي

شفافیت سبب پیشگیری از فسادآوری می شود


فرماندار سوادکوه با بیان اینکه شفافیت عملکرد و مالی همانند اتاق شیشه ای است، گفت: اعتقاد به شفافیت سبب جلوگیری از فسادآوری می شود.

- با تاکید بر داشتن شفافیت نامزدها و داوطلبان انتخابات به شفافیت مالی در دو حوزه اشاره کرد و افزود: شفافیت مالی باید هم در حوزه بررسی مالی این افراد پیش از انتخابات و هم، پس از گذراندن دوره عضویت در شورای آنها باشد.

وی با بیان اینکه قدرت اگر مدیریت نشود، فسادآور است و بر اهمیت نظارت مردمی و نظارت دستگاه های ذیربط در این حوزه تأکید کرد و گفت: در صورت عدم چنین نظارتی احتمال ایجاد خطا وارد است.

فرماندار سوادکوه از جمله اهداف مردم در انتخاب عضو شورای شهر و روستا را خدمت رسانی، آبادانی، اصلاح ساختار شهر و روستا و اقدامات عمرانی برشمرد و با بیان اینکه مردم به دنبال فرد صالح، متخصص و دلسوز هستند تا اهدافشان محقق شود، بر اهمیت شفافیت عملکرد در رسیدن به این مهم تأکید کرد و افزود: عدم تحقق این امر، ایجاد نارضایتی از شورا و دهیار است و طبیعتاً عملکرد غلط هر مجموعه دولتی به عملکرد دولت و نظام برمی گردد.

وی با اشاره به گزارشات و پرونده های برای برخی شهرستان ها، شهرها و روستا از سوی دستگاه های نظارتی، بازرسی و قضایی، بر لزوم افزایش حساسیت، نظارت و شفافیت عملکردها اشاره کرد و گفت: مردم نیز از عملکرد برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت سبب پیشگیری از فسادآوری می شود

شفافیت سبب پیشگیری از فسادآوری می شود