مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-22فناوري

نرم افزار موبایلی «عدالت همراه» در یزد راه اندازی شد


معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به طراحی و راه اندازی نرم افزار موبایلی عدالت همراه ، گفت: این نرم افزار برای تسهیل امور حقوقی و قضایی آحاد جامعه بسیار کاربردی و راهگشاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سعیدرضا پارساییان در این رابطه اظهار کرد: قوه قضاییه در راستای تسهیل دسترسی عموم مردم به خدمات قضایی و سرعت بخشی رسیدگی به امور قضایی، اقدام به طراحی و ارائه نرم افزار تلفن همراه به نام عدالت همراه نموده که برخی از خدمات دادگستری ها از طریق این برنامه ارائه می گردد.

وی نرم افزار موبایلی عدالت همراه گامی در جهت تسهیل امور حقوقی آحاد جامعه است، افزود: امکان مشاهده و جستجوی ابلاغیه های قضایی به صورت الکترونیک یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار کاربردی است.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد، اطلاع رسانی پرونده های مختومه و جریانی را یکی دیگر از امکانات این نرم افزار ذکر کرد و گفت: علاوه بر ابلاغ الکترونیک و امکان پیگیری پرونده های قضایی، نوبت دهی مراجع قضایی در کلیه شعب طراحی شده است و با تعریف علت مراجعه، به افراد اعلام می شود که چه مدارکی را هنگام حضور در محاکم قضایی باید همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار موبایلی «عدالت همراه» در یزد راه اندازی شد

نرم افزار موبایلی «عدالت همراه» در یزد راه اندازی شد