مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:302021-05-22اقتصادي

آزادی یک زندانی پس از 25 سال توسط موکب های اربعینی


موکب های اربعینی در استان خوزستان در حین کمک های مؤمنانه پای درددل بانوی اندیمشکی نشستند و توانستند با جلب رضایت خانواده شاکی، یک زندانی را پس از 25 سال آزاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، موکب های اربعینی سال گذشته که به دلیل شیوع درمان به یاری مردم شتافتند و اقداماتی برای مبارزه با کرونا اجرایی کردند.

امسال موکب های اربعینی هم در ادامه کمک های مؤمنانه بسته های معیشتی و غذای گرم توزیع کردند.

خادمان یکی از موکب های اربعینی استان خوزستان در حین انجام کمک های مؤمنانه بین مردم، پای درد دل مادری نشستند تا بتوانند گره از کار او باز کنند.

پس از شنیدن مشکل یکی از مردم شهرستان اندیشمک، مسؤولان موکب شهدای مدافع حرم شهرستان اندیشمک با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات این شهرستان وارد عمل شده و متوجه می شوند که این بانوی اندیشکی پسری دارد که 25 سال در زندان است و قاضی پرونده نیز حکم قصاص صادر کرده است.

بر همین اساس، مسؤولان موکب پس از برگزاری جلسات و نشست هایی موفق به ایجاد صلح و رضایت اولیای دم شدند و در نتیجه زندانی محکوم به قصاص با تلاش موکب اربعینی آزاد شد.

به گفته مجتبی ماهرو بختیاری، مدیر موکب شهدای مدافع حرم اندیمشک ما چندین بار به منزل خانواده شاکی رفتیم که در نهایت با همکاری موکب شهدای شهر آزادی و ستاد بازسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی یک زندانی پس از 25 سال توسط موکب های اربعینی

آزادی یک زندانی پس از 25 سال توسط موکب های اربعینی