مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-22اقتصادي

خط انتقال فرآورده های نفتی به فارس ایجاد می شود


رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی از ایجاد خط انتقال فرآورده های نفتی به این استان خبر داد و خاطرنشان کرد که این اقدام با توجه به اینکه 70 درصد فرآورده های نفتی مورد نیاز فارس از سایر استان ها تامین می شود، - ایسنا/فارس رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی از ایجاد خط انتقال فرآورده های نفتی به این استان خبر داد و خاطرنشان کرد که این اقدام با توجه به اینکه 70 درصد فرآورده های نفتی مورد نیاز فارس از سایر استان ها تامین می شود، یک ضرورت است.

ابراهیم عزیزی شنبه یکم خرداد در جلسه بررسی نقشه راه صنعت فارس در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی بیان کرد: فارس، استان تاثیرگذاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است، اما با وجود این تاثیرگذاری، عقب ماندگی در برخی حوزه ها وجود دارد که باید برای جبران آن برنامه داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به تجربه موفق موضوع انتقال آب از دریا نیز گفت: امروز با تشکیل شورای راهبردی در این حوزه، موضوع انتقال آب در مسیر مشخصی حرکت می کند و می توان به نتیجه آن امیدوار بود لذا همین مدل را برای توسعه حوزه نفت و گاز و پتروشیمی اجرا خواهیم کرد.

عزیزی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با وزیر نفت برای توسعه زیرساخت ها در استان فارس، خاطرنشان کرد: امروز قریب به 70درصد نیازهای سوختی استان از دیگر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال فرآورده های نفتی به فارس ایجاد می شود

خط انتقال فرآورده های نفتی به فارس ایجاد می شود