مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-22سياسي

نهادها و تشکل های دینی پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفتند


نهادها و تشکل های دینی با صدور پیام هایی جداگانه، با ستودن پایمردی و جانفشانی مردم فلسطین، پیروزی آنان در برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نهادها و تشکل های دینی با صدور پیام هایی جداگانه، پایمردی و جانفشانی مقاومت و مردم فلسطین به ویژه مردم شجاع و صبور غزه را در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفتند.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه تهران به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس آیت الله رشاد با تبریک به حضرت آیت الله خامنه ای این پیروزی را پایان بخش روزگار تحکم و قدرت نمایی صهیونیست های غدار اعلام کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا زعیم حکیم امت و رهبر فرهمند انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمیٰ خامنه ای (نصرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا) پیروزی قاطع و نمایان جبهه ی مقاومت بر رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی، در نبرد سیف القدرس را به حضور باهرالنور آن رهبر خردمند و به آحاد امت اسلامی، ارکان جبهه ی عظیم مقاومت بویژه گروه های جهادی مقتدر فلسطینی، ملت مظلوم فلسطین، بالاخص غزه ی قهرمان تبریک عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادها و تشکل های دینی پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفتند

نهادها و تشکل های دینی پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفتند