مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:502021-05-22حوادث

شناسایی و دستگیری «خفاش شب فردیس»/انتشار تصویر متهم با دستور قضایی


دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت فردی خبر داد که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار جنسی بانوان در این شهرستان می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه که در به صورت مجازی صورت گرفت، گفت: با وصول برخی گزارش ها به دادستانی فردیس، مبنی بر آدم ربایی و مزاحمت برای بانوان و سرقت و عنف و تهدید با چاقو توسط فردی در پوشش مسافرکش، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهم صادر شد که با اقدامات فنی و تعقیب مناسب، متهم با نام س.

م دستگیر شد.

تصویر متهم به دستور قضایی منتشر شد وی با بیان اینکه تاکنون سه نفر از شهروندان طرح شکایت کرده اند در خصوص روش این فرد که به خفاش شب فردیس معروف شده توضیح داد: این متهم، زنان جوان را به عنوان مسافرکش با خودروی پراید مشکی سوار می کرده و در حالی که تمام شیشه های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه های دودی خودرو را بالا داده و با تغییر مسیر و آدم ربایی، در نقطه خلوتی توقف می کرده است.

وی افزود: با توجه به دستکاری درب خوردو، امکان فرار برای بزه دیدگان میسر نبوده و متهم با تهدید از طریق چاقو، علاوه بر سرقت اموال بزه دیدگان، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آن ها می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری «خفاش شب فردیس»/انتشار تصویر متهم با دستور قضایی

شناسایی و دستگیری «خفاش شب فردیس»/انتشار تصویر متهم با دستور قضایی