مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-22سياسي

طرح مهرواره محله همدل در 200 محله استان بوشهر اجرا می شود


سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: طرح مهرواره محله همدل در بیش از 200 محله استان در حال اجرا است.

- ، حجت الاسلام محمد قادری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مهرواره محله همدل به منظور تقویت زنجیره انسانی برای افزایش امید و خودباوری اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این طرح تا 20 خرداد تمدید شده است، افزود: همزمان با سراسر کشور طرح مهرواره محله همدل در بیش از 200 محله استان در حال اجرا است که می تواند روح امید را در جامعه ایجاد کند.

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: امروز که به صورت مداوم احساس ناامیدی به جامعه پمپاژ و تلاش می شود تا گفتمان امید و توان پیشرفت به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ، از مردم ستانده شود، طرح محله همدل می تواند با تکیه بر توان گروه های مردمی نقشی مؤثر در دمیدن روح امید و حل مشکلات محله های بوشهر ایفا کند.

وی افزود: پس از طرح مواسات همدلی که سال گذشته با هدف همدلی مردم در رفع نیازهای یکدیگر اجرا شد، مهرواره محله همدل به عنوان مرحله بعد با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب طراحی و اجرا شده است.

معاون فرهنگی آموزشی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در قالب این طرح تیم های مردمی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهرواره محله همدل در 200 محله استان بوشهر اجرا می شود

طرح مهرواره محله همدل در 200 محله استان بوشهر اجرا می شود