مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-22سياسي

مهم ترین اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یک سال اخیر


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تصویب طرح های تامین کالاهای اساسی و توزیع رایگان قیر برای آسفالت جاده های روستایی را به عنوان اهم اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه در یک سال نخست فعالیت مجلس یازدهم نام برد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تصویب طرح های تامین کالاهای اساسی و توزیع رایگان قیر برای آسفالت جاده های روستایی را به عنوان اهم اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه در یک سال نخست فعالیت مجلس یازدهم نام برد.

احسان ارکانی در گفت وگو با ایسنا به تشریح شاخص ترین اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه در یک سال آغازین مجلس یازدهم پرداخت و اظهار کرد: از مهم ترین اقدامات ما در کمیسیون برنامه و بودجه که ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد، تصویب طرح تامین کالاهای اساسی یا بسته کمک معیشتی بود که در کمیسیون تصویب و به صحن علنی ارسال شد و در نهایت به تصویب مجلس رسید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح قرار شد برای 20 میلیون نفر از افراد پایین ترین دهک های جامعه، به ازای هر نفر ماهانه 120 هزار تومان و برای 40 میلیون نفر دهک های بعدی، به ازای هر نفر ماهانه 60 هزار تومان یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود تا افراد بتوانند از طریق فروشگاه های مجاز در سطح کشور که توسط وزارت کار و سازمان هدف مندی یارانه ها معرفی می شوند، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یک سال اخیر

مهم ترین اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یک سال اخیر