مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-22بين الملل

انتقاد از رفتار نفرت انگیز اپل با شرکت های فعال در اپ استور


بری دیلر یکی از مشهورترین مدیران اجرایی شرکت های رسانه ای در آمریکا به شدت از رفتار اپل در زمینه تعامل با دیگر شرکت های تجاری انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، بری دیلر هزینه هایی که اپل از شرکت ها بابت انتشار اپلیکیشن های آنها در اپ استور دریافت می کند را ناعادلانه دانست و رفتار اپل با شرکت های مختلف را نفرت انگیز توصیف کرد.

اپل حق السهمی 30 درصدی از درآمد اپلیکیشن های مختلف فعال در اپ استور آیفون دریافت می کند و بسیاری از شرکت ها این مبلغ را ناعادلانه می دانند.

اپل همچنین اجازه نمی دهد شرکت های دیگر از طریق اپ استور، اپلیکیشن های مستقلی برای بازاریابی یا فروش اپلیکیشن های ثالث عرضه کنند.

تلاش شرکت اپیک گیمز در این زمینه منجر به حذف اپلیکیشن آن از اپ استور اپل و شکایت متقابل این شرکت شد و درگیری دو طرف در دادگاه ادامه دارد.

بری دیلز رییس هیئت مدیره و مدیر عامل اجرایی شرکت های اکسپدیا و اینتر اکتیو کورپوریشن، در مصاحبه خود با شبکه سی ان بی سی اپل را به دریافت هزینه های اضافی از شرکت های تجاری متهم کرد و افزود اقدامی که اپل در قبال مشتریان خود انجام می دهد، اقدامی جنایتکارانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از رفتار نفرت انگیز اپل با شرکت های فعال در اپ استور

انتقاد از رفتار نفرت انگیز اپل با شرکت های فعال در اپ استور