مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-22اجتماعي

مسئولان اقدامی نکنند، سفره های زیرزمینی خیلی زود آلوده می شود


مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد نسبت به دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان شهید بهشتی تفت هشدار داد و ادامه این وضعیت را موجب آلودگی سفره های آب زیرزمینی و پیامدهای نامطلوب ناشی از آن در منطقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ناهید غلام نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی دلایل آلودگی منابع زیرزمینی، مهمترین دلیل آلودگی سفرهای زیرزمینی در شهرستان تفت را ناشی از دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان شهید بهشتی در این شهرستان دانست و اظهار کرد: با توجه به وجود شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهر تفت و نزدیکی آن به محل بیمارستان، ضروری است در اسرع وقت، فاضلاب بیمارستان به شبکه متصل و جهت تصفیه به محل تصفیه خانه منتقل شود.

وی افزود: به رغم پیگیری های متعدد، هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و هم اکنون فاضلاب از طریق چندین حلقه چاه جاذب دفع می شود، که این امر آلودگی سفره های آب زیرزمینی را به دنبال دارد.

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد گفت: از ارگانها و مسئولان ذیربط بویژه رییس بیمارستان شهید بهشتی، مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب شهر تفت درخواست داریم هر چه سریعتر برای اتصال فاضلاب این مرکز درمانی به شبکه فاضلاب شهری اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اقدامی نکنند، سفره های زیرزمینی خیلی زود آلوده می شود

مسئولان اقدامی نکنند، سفره های زیرزمینی خیلی زود آلوده می شود