مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-22اجتماعي

شهرداری ها تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری ها باید تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان که در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزارش شد، اظهار کرد: شهرداری ها به منظور کاهش معضلات ترافیکی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی و با بازنگری طبق آیین نامه های طراحی معابر شهری نسبت به ساماندهی وضعیت ترافیکی معابر اقدام کنند.

وی افزود: در این رابطه تمام شهرداری ها موظفند طبق طرح جامع ترافیک نسبت به شناسایی نقاط پر خطر و حادثه خیز و نیز ارائه برنامه زمان بندی و با اعتبارات مشخص برای اصلاح و حذف آنها بر طبق دستورات استاندار محترم اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت افزایش ایمنی و کاهش تلفات تصادفات درون شهری و با توجه به تاکیدات و مصوبات شورای ترافیک استان در سال جاری شهرداری سنندج با تخصیص بیش از 36 میلیارد تومان اقدام به شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز شهری نموده که قطعا این موضوع موجب افزایش رضایتمندی مردم و متولیان امر خواهد شد.

انتهای پیام/233071


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند

شهرداری ها تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند