مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-22اقتصادي

بیکی: باید برای افزایش مصرف گوشت مرغ آماده شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق اراک در تشریح اوضاع فعلی مرغ، مصرف و قیمت آن گفت: در حال حاضر مصرف سرانه واقعی گوشت مرغ در کشور 30 کیلوگرم است که با توجه به گرانی گوشت قرمز و احتمال کمبود آن در اثر خشکسالی، - رییس اتاق اراک در تحلیلی از وضعیت تولید گوشت مرغ در سال 1400 با توجه به شرایط پیش بینی کرد مصرف این محصول افزایش یابد و مسئولان باید به فکر تامین کمبود های بازار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق اراک در تشریح اوضاع فعلی مرغ، مصرف و قیمت آن گفت: در حال حاضر مصرف سرانه واقعی گوشت مرغ در کشور 30 کیلوگرم است که با توجه به گرانی گوشت قرمز و احتمال کمبود آن در اثر خشکسالی، ممکن است در سال 1400 میزان مصرف مرغ تا 35 کیلوگرم هم ارتقا پیدا کند که اگر چنین شود، پیش بینی می کنم میزان مصرف مرغ در سال 1400 به 2.

8 میلیون تن برسد.

بر اساس اظهارات ناصر بیکی، رییس اتاق اراک مشاهدات فعلی نشان از عطش بازار در تقاضا و میزان روزافزون مصرف در فروردین و اردیبهشت دارد که این روند، پیش بینی های افزایش سطح مصرف گوشت مرغ در سال جاری را به واقعیت نزدیک تر می کند.

رییس اتاق اراک شائبه گران فروشی مرغ را نیز با این توجیه که ارز ترجیحی به نهاده های خوراک وارداتی طیور تعلق می گیرد، به دور از منطق دانست و افزود: همه هزینه های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکی: باید برای افزایش مصرف گوشت مرغ آماده شویم

بیکی: باید برای افزایش مصرف گوشت مرغ آماده شویم