مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-22سياسي

شورایی از مدیران منتخب روابط عمومی با تمرکز بر تولید تشکیل شود


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولادمبارکه گفت: ضروری است شورایی از مدیران منتخب روابط عمومی با تمرکز بر تولید تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، اولین نشست صمیمی مدیران روابط عمومی شرکت های عضو اتاق بازرگانی اصفهان با حضور 40 مدیر منتخب برگزار شد تا در هفته روابط عمومی و ارتباطات با گفتگو و تعامل سازنده اهمیت جایگاه روابط عمومی ها را در رسیدن به اهداف سازمانی بررسی کنند.

مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان هدف از تشکیل این نشست را آشنایی شرکت های مهم صنعتی استان اصفهان در ارتباطی چهره به چهره دانست.

وی افزود: برگزاری نشست های مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان علاوه بر معرفی شرکت ها و آشنایی بیشتر با ظرفیت های بخش خصوصی، می تواند به هم افزایی و تعامل بخش خصوصی در رسیدن به اهداف نسل سوم اتاق بازرگانی استان اصفهان منتج شود.

این نشست تأثیر بسزایی در اقتصاد استان و کشور خواهد داشت مسعود گلشیرازی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان که به صورت برخط در این نشست حضور داشت ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: امیدوارم در ایجاد یک جامعه عالم و آگاه پیروز و موفق باشید؛ چراکه نقش ارتباطات و روابط عمومی درون سازمانی و برون سازمانی در آگاهی رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایی از مدیران منتخب روابط عمومی با تمرکز بر تولید تشکیل شود

شورایی از مدیران منتخب روابط عمومی با تمرکز بر تولید تشکیل شود