مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-22اقتصادي

نفت در تأمین خدمات شناوری از توان داخل حمایت می کند


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر حمایت این شرکت از توان داخل در تأمین خدمات شناوری تأکید کرد و گفت: در این راستا، نشستی به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه برگزار می شود.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر حمایت این شرکت از توان داخل در تأمین خدمات شناوری تأکید کرد و گفت: در این راستا، نشستی به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کرباسیان با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران در اجرای سیاست های ابلاغی وزارت نفت و به منظور حمایت از توان و ساخت داخل، تصمیم به تأمین شناورهای مورد نیاز در عملیات استخراج و بهره برداری از میدان های نفت و گاز دریایی از طریق مشارکت بخش غیردولتی و کشتی سازان ایرانی گرفته است، افزود: بر اساس این طرح، شرکت ملی نفت ایران نسبت به انعقاد قرارداد خرید خدمات شناوری در قالب قرارداد ساخت، بهره برداری و مالکیت با سرمایه گذاران بخش غیردولتی اقدام خواهد کرد و سرمایه گذاران نیز متعهد به تأمین شناورهای مورد نیاز خود از طریق سازندگان داخلی و با رعایت قانون حداکثر استفاده از توان داخل خواهند بود.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح پس از اتمام ساخت شناور و اخذ تأییدیه ها و گواهی نامه های مورد نیاز از مراجع ذی ربط، دوره بهره برداری و ارائه خدمات شناوری آغاز می شود و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت در تأمین خدمات شناوری از توان داخل حمایت می کند

نفت در تأمین خدمات شناوری از توان داخل حمایت می کند