مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-22سياسي

بیش از 50 میلیون نفر بیننده مناظره های انتخاباتی هستند


علی دارابی در عین حال که مناظره را بیانگر عدالت رسانه ای توسط رسانه ملی می داند، اشکالاتی را هم بر آن وارد می داند و معتقد است: با این همه باید از مناظره دفاع کرد و نقایص و اشکالات آن را برطرف کرد.

- معاون صداوسیما: مناظره اشکالاتی دارد اما باید از آن دفاع کرد بیش از 50 میلیون نفر بیننده مناظره های انتخاباتی هستند علی دارابی در عین حال که مناظره را بیانگر عدالت رسانه ای توسط رسانه ملی می داند، اشکالاتی را هم بر آن وارد می داند و معتقد است: با این همه باید از مناظره دفاع کرد و نقایص و اشکالات آن را برطرف کرد.

باید راه گفت و گو و تعامل را باز نگه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی ـ معاون سیمای استان ها ـ درباره ساختار مناظره ها، مزایا و معایب آن به بیان توضیحاتی پرداخته است.

معاون سیمای استان ها درباره مناظره ها عنوان کرده است: از جمله ساختارها و گونه های برنامه سازی در رسانه مناظره است و در سالیان اخیر مناظره های انتخاباتی در ایران جای خود را باز کرده است.

وی با اشاره به بازخورد مخاطبان نسبت به مناظره های تلویزیون اظهار کرد: ارزیابی ها، اثرسنجی ها و نظرسنجی های رسمی گویای آن است که بیش از 50 میلیون نفر از مردم بیننده مناظره های انتخاباتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 میلیون نفر بیننده مناظره های انتخاباتی هستند

بیش از 50 میلیون نفر بیننده مناظره های انتخاباتی هستند