مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:402021-05-22پزشكي

حذف دفترچه های بیمه سلامت در مراکز جامع سلامت روستایی سیستان


مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان از حذف دفترچه های بیمه سلامت در مراکز جامع خدمات سلامت روستایی استان از اول خرداد خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان از حذف دفترچه های بیمه سلامت در مراکز جامع خدمات سلامت روستایی استان از اول خرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر عباسی بیان کرد: در راستای تفاهم نامه بیمه روستاییان و عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر سال 1400 و مصوبه ستاد هماهنگی کشوری تمامی مراکز جامع خدمات سلامت روستایی می بایست از امروز اول خرداد تمامی خدمات را در بستر سامانه های سطح یک وزارت بهداشت( سیب سینا ،ناب و پارسا) تجویز کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اظهار کرد: از اول خردادماه 1400 تمامی مراکز جامع خدمات سلامت روستایی از تجویز نسخ در دفاتر بیمه شدگان صندوق روستایی خودداری کرده و خدمات تجویزی از طریق پرینت کاغذی سامانه سطح یک وزارت بهداشت صادر می شود و در اختیار بیمه شدگان جهت دریافت خدمت قرار خواهد گرفت.

دکتر عباسی افزود: در صورت عدم امکان درج الکترونیکی نسخه بیمه شدگان در سامانه های مورد اشاره می بایست نسخ بیمه شدگان صندوق بیمه روستایی در سر برگ مراکز ممهور به مهر پزشک خانواده درج و در اختیار بیمه شدگان جهت دریافت خدمت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه های بیمه سلامت در مراکز جامع سلامت روستایی سیستان

حذف دفترچه های بیمه سلامت در مراکز جامع سلامت روستایی سیستان