مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-22اقتصادي

آزادی 30 محکوم مالی طی دو ماهه ابتدایی امسال در دارالعباده


مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از آزادی 30 محکوم مالی جرائم غیر عمد طی دو ماهه ابتدایی سال جاری در این استان خبر داد و گفت: مشارکت خیرین در بحث آزادی زندانی جارئم غیرعمد مالی غرورآمیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید مسعود عظیمی ظهر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 30 مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند .

وی افزود: کل مبلغ بدهی این مددجویان مبلغ 203 میلیارد ریال بوده که مبلغ 173 میلیارد ریال از آن توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ 30 میلیارد ریال زمینه آزادی این 30 محکوم مالی از زندانهای استان فراهم شد .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد 5 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد 25 مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند.

عظیمی با تشریح نوع محکومیت این 30 مددجو تصریح کرد: از این تعداد آزاد گردیده تعداد 17 مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد 6  مددجو محکوم مهریه ، تعداد 6 مددجو محوم نفقه و 1 مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 30 محکوم مالی طی دو ماهه ابتدایی امسال در دارالعباده

آزادی 30 محکوم مالی طی دو ماهه ابتدایی امسال در دارالعباده